صبح سهند

پایگاه خبری ، تحلیلی صبح سهند مراغه

صبح سهند

پایگاه خبری ، تحلیلی صبح سهند مراغه

دیدار صمیمانه ی اصلاح طلبان مراغه وجمعی از اصلاح طلبان عجبشیر با فرماندار جدید

ظفر محمدی فرماندار مراغهبه گزارش صبح سهند ، چندی پیش ائتلاف اصلاح طلبان مراغه با فرماندار جدید دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش صبح سهند طبق قرار قبلی و هماهنگی های صورت گرفته بادفتر آقای فرماندار جلسه ای دوساعته بعد از اتمام ساعت کاری با جناب آقای محمدی فرماندار جدید شهرستان مراغه برگزار شده است.


این دیدار که با خوشرویی و استقبال فرماندار جدید شروع شده بود ضمن تبریک وخوش آمد گویی اصلاح طلبان به جناب آقای محمدی و آشنایی ایشان با اعضای اصلاح طلب شهرستان مراغه همراه بود
در این دیدار جناب آقای حاج حسن مستفید بخشدار سابق شهرستان مراغه و فرماندار جدید هشترود نیزکه اصلاح طلبان مراغه را در این دیدار همراهی می کردند با بیان خاطرات شیرین خود از دوران حضورش در بخشداری مرکزی مراغه و همچنین علاقه ی بسیار زیادش به مراغه و مردم با فرهنگش ، مراغه را شهر دوم خود خواند و ازاین که دوست وهمکارش به عنوان فرماندار مراغه انتخاب شده اند ابراز خوشحالی کردند
ایشان در ادامه آقای محمدی را فردی اصلاح طلب و معتدل و همچنین قدرتمند در عرصه مدیریت دانستند و ابراز امیدواری کردند که باحضور ایشان و کمک اصلاح طلبان فرمانداری مراغه بتواند جایگاه واقعی خود را پیدا کند.

مهندس ظفر محمدی:فرمانداری بدون سرایدار و راننده را تحویل گرفتم!
برخی تندروی ها حتی مانع کندروی ها هم میشود.

در ادامه جناب آقای محمدی فرماندار جدید مراغه با بیان سوابق مدیریتی و سیاسی خود ، با اشاره به نسبتهای فامیلی و همینطور حضورش در فرمانداری مراغه به عنوان کارمند در سالهای دور ، مراغه را شهر خود خواند و افزود که تمام سعی خود را برای پیشرفت و آبادانی مراغه انجام خواهم داد.
ایشان در ادامه به وضعیت نابسامان فرمانداری مراغه اشاره کردند و گفتند که:فرمانداری را تحویل گرفتم که سرایدار و راننده ندارد!ایشان افزودند که در مدیریت فرمانداری سابق افرادی از فرمانداری مراغه حکم گرفتند ولی در استانداری مشغول به کار هستند و سرایدار و آبدارچی فعلی فرمانداری از نیروهای شهرداری است!
مهندس ظفر محمدی فرماندار جدید شهرستان مراغه در ادامه با اشاره به برخی رفتارها در دوره های قبلی تندروی را عامل بازماندن از خیلی از کارها عنوان کرده و افزودند که تدبیر و راه وروش بنده بر این است که به دوراز تندروی و با تعامل کارهای خود را پیش ببرم و اگر به چیزی اعتقاد داشته باشم با تمام توان برای رسیدن به آن تلاش خواهم کرد و در این راه با کسی معامله نمی کنم.

مهندس انصاری: برای پیشرفت شهرستان در کنار آقای محمدی خواهیم بود واز هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

در ادامه دیدار مهندس یوسف انصاری رییس شورای اصلاح طلبان شهرستان مراغه با تشریح عملکرد اصلاح طلبان در هشت سال گذشته از دغدغه های اصلاح طلبان و همینطور برنامه های این گروه سیاسی از جمله انتشار نشریه در اوایل سال جدید پرداختند.
ایشان در ادامه ضمن پیشنهاد تشکیل اتاق فکر از طرف فرماندار جدید اعلام آمادگی اصلاح طلبان را برای کمک و همکاری بیشتر در این زمینه اعلام کردند و افزودند که تشکیل اتاق فکر با حضور متخصصان ، دلسوزان و نخبگان ضروری بوده و باعث ایجاد خرد جمعی در حل مشکلات شهرستان میشود.

اصلاح طلبان عجبشیر: ضرورت تشکیل انجمن دوستی مراغه و عجبشیر و حمایت فرماندار.

در ادامه برنامه حاضرین تک به تک و به صورت مختصر ازدغدغه ها و مشکلات شهرستان گفتند و پیشنهاداتی برای فرماندار جدید داشتند.
جمعی از اصلاح طلبان شهرستان عجبشیر نیز که به دعوت اصلاح طلبان مراغه در این دیدار حضور داشتند مشترکات این دو شهرستان را غیرقابل انکار توصیف کردند و پیشنهاد انجمن دوستی مراغه و عجبشیر را داشتند و از فرماندار نیز طلب کمک و همیاری جهت راه اندازی این انجمن داشتند.

در پایان این دیدار فرماندار با پاسخگویی به سوالات و برخی نظرات خود در رابطه با مسائل و مشکلات ، قول تشکیل اتاق فکر و همینطور حمایت از انجمن دوستی مراغه و عجبشیر را به اصلاح طلبان مراغه وعجبشیر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.